Amazon - Klantenservice - Nederland
In contact komen met de klantenservice van Amazon
Heb je een vraag over een product of bestelling bij Amazon? Op deze pagina staat informatie over hoe jij in contact kan komen met de klantenservice van Amazon.
Amazon beschikt over een uitstekende klantenservice. Het klantenservice team van Amazon werkt op 130 locaties ter wereld en geeft ondersteuning in meer dan 16 talen.
Je kan Amazon bereiken door:
1. Het plaatsen van een terugbelverzoek in je Amazon account. Je wordt dan dezelfde dag teruggebeld.
2. Het stellen van je vraag via de live chat van Amazon.
3. Je vraag stellen door het sturen van een e-mail naar Amazon

Hoe kan ik een terugbelverzoek indienen bij de klantenservice van Amazon?
Een terugbelverzoek bij Amazon indienen is heel eenvoudig. Log in met je account bij Amazon. Klik daarna op Klantenservice en dan op Contact. Hierna kun je je probleem en telefoonnummer indienen en wordt je teruggebeld. Je hebt de volgende keuze mogelijkheden voor het aangeven van je probleem:
- Waar zijn mijn spullen?
- Probleem met een bestelling of item
- Bestelling annuleren of wijzigen
- Een item retourneren
- Status van retourzending of terugbetaling controleren
- Factuur printen
- Betalingsproblemen
- Onverwachte/verdachte e-mail ontvangen
Heb je nog geen account bij Amazon? Maak dan gebruik van onze handleiding voor het aanmaken van een account bij Amazon.
Hoe kom in in contact met de live chat van de klantenservice van Amazon?
In contact komen met de livechat van Amazon is heel eenvoudig.. Log in met je account bij Amazon. Klik daarna op Klantenservice en dan op Contact.
Hierna kun je je probleem indienen. Je hebt hierbij de volgende keuze mogelijkheden:
- Waar zijn mijn spullen?
- Probleem met een bestelling of item
- Bestelling annuleren of wijzigen
- Een item retourneren
- Status van retourzending of terugbetaling controleren
- Factuur printen
- Betalingsproblemen
- Onverwachte/verdachte e-mail ontvangen
Wanneer je de vragen hebt beantwoord kun je kiezen voor de optie Live Chat.
Heb je nog geen account bij Amazon? Maak dan gebruik van onze handleiding voor het aanmaken van een account bij Amazon.
Hoe kan ik de klantenservice van Amazon e-mailen?
Het e-mailen van Amzon is gemakkelijk en snel. Log in met je account bij Amazon. Klik daarna op Klantenservice en dan op Contact.
Hierna kun je je probleem indienen. Je hebt hierbij de volgende keuze mogelijkheden:
- Waar zijn mijn spullen?
- Probleem met een bestelling of item
- Bestelling annuleren of wijzigen
- Een item retourneren
- Status van retourzending of terugbetaling controleren
- Factuur printen
- Betalingsproblemen
- Onverwachte/verdachte e-mail ontvangen
Wanneer je de vragen hebt beantwoord kun je kiezen voor de optie E-mail en wordt jouw e-mail verzonden naar de klantenservice van Amazon.
Heb je nog geen account bij Amazon? Maak dan gebruik van onze handleiding voor het aanmaken van een account bij Amazon.
Wat is het telefoonnummer van de Amazon klantenservice?
De klantenservice van Amazon in Nederland heeft geen telefoonnummer. Amazon heeft wel een telefoonnummer vanuit de Verenigde Staten van Amerika. Dat telefoonnummer is +1 206-922-0880.
Wanneer je een vraag hebt, kun je via je account je vraag en een terugbelverzoek indienen. Wanneer Amazon een antwoord kan geven, bellen ze jou om je vraag te beantwoorden.